کارواش و صفرشویی خان نجف آباد

کارواش و صفرشویی خان نجف آباد

کارواش و صفرشویی خان نجف آباد

کارواش و صفرشویی خان نجف آباد

کارواش و صفرشویی خان نجف آباد
09132305503
09136265631
نجف آباد - خیابان امام غربی - فلکه گلها - خیابان شهید داوری - کارواش خان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

ضد عفونی کردن خودرو

این روزها ویروس کرونا باعث شده تولید کنندگان محصولات جانبی خودرو در کشورهایی مثل آلمان، به این فکر بیفتن تا دستگاهی رو تولید کنند که بتونه با استفاده از یک ماده مخصوص، ماشین و در برابر ویروس ها بخصوص ویروس کرونا ایمن کنه.

مجموعه کارواش خان با توجه به ارزشی که برای سلامت مشتریان خود در این شرایط خاص قائل است، اقدام به تهیه این دستگاه کرده که قرار هست در مورد اون توضیحاتی رو در اختیارتون قرار بدیم تا با خیال راحت به این مجموعه مراجعه کنید و یا حتی به صورت غیر حضوری و استفاده از خدمات ویژه ای که مجموعه استار سرویس در اختیار شما قرار داده است، ماشین خودتونو در برابر کرونا ضد عفونی کنید.

پس با ما همراه باشید.

دستگاه ضد عفونی کننده خودرو

جدیدا مجموعه استار سرویس دستگاهی رو وارد کرده که ماهیت آلمانی داره و با استفاده از یک پودر مخصوص، ماشینتونو از شر ویروس کرونا و هر ویروس دیگه ای خلاص میکنه. به این ویدئو توجه کنید.

 

فواید دستگاه ضد عفونی مخصوص کرونا

این مایع ضد عفونی کننده اولتراسونیک، برای از بین بردن ویروس کرونا و همچنین رفع بوی بد در سیستم تهویه هوا خودرو استفاده میشود. در ادامه به فواید این دستگاه بیشتر اشاره خواهد شد.

  • حذف 99.99 درصد ویروس ها از جمله کووید 19، طی پانزده دقیقه
  • برداشت رسوبات روغنی، ذرات گرد و غبار و دیگر کثیفی ها از اواپراتور
  • حذف بوی بد در سیستم تهویه هوا برای مدت زمان طولانی
  • خنثی کردن آلودگی های میکروبی، قارچی و باکتریایی در سیستم تهویه هوا
  • پیشگیری از بروز واکنش های آلرژیک (عطسه، سرفه، خارش چشم ها و گلو)
  • اطمینان از پراکندگی و عملکرد خوب اواپراتور به این دلیل که مایع ضدعفونی کننده اسپری می شود
  • پخش شدن بوی خوب داخل خودرو
  • تجزیه پذیر بودن موادی که مورد استفاده قرار می گیرند
  • ارزیابی محصول در برابر باکتری ها و قارچ ها
  • اثرگذاری مواد بعد از پانزده دقیقه
  • قابل حمل بودن دستگاه بطوری که در هر مکانی که باشید می توانید با یک تماس با مجموعه استار سرویس از خدمات اعزام به محل این مجموعه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

هزینه صفر شویی خودرو در تهران

حالا بریم یه سری از نکات رو در مورد ویروس کرونا و ضد عفونی کردن ماشین بگم.

دستگاه ضد ویروس کرونا برای خودرو

از این دستگاه برای ضد عفونی کردن داخل ماشین استفاده می شود.

ویروس کرونا در خودرو

مهمترین چیزی که باید بدونید اینکه که ویروس کرونا روی سطوح تا چندین ساعت باقی میمونه. طبق تحقیقات انجام شده روی پلاستیک و فولاد ضد زنگ تا 72 ساعت، روی مس کمتر از 4 ساعت و روی مقوا کمتر از 24 ساعت زنده میمونه.

با توجه به اینکه لوازم خودرو هم از فلز تشکیل شده و هم از پلاستیک، پس باید گفت که ماندگاری ویروس خیلی بیشتر خواهد بود.

شما می تونید با استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده و پودر مخصوص آن که مجموعه استار سرویس اقدام به تهیه آن کرده است، خودروی خودتون رو ضد عفونی کنید.

همانطور که گفته شد این دستگاه قابل حمل بوده و نیاز به مراجعه حضوری به مجموعه استار سرویس ندارید. شما عزیزان می توانید با یک تماس با مجموعه استار سرویس درخواست خود را مطرح کنید. همکاران ما با مراجعه به موقعیت شما اقدام به ضد عفونی خودروی شما خواهند کرد.

نکات فنی برای ویروس زدایی خودرو

نکات فنی برای ویروس زدایی خودرو

مدت زمان ویروس کشی خودرو

مدت زمان ویروس کشی با استفاده از این دستگاه حدود 15 دقیقه است و در کوتاه ترین زمان تمام ویروس های داخل ماشین از بین میره. یعنی نیاز نیست وقت زیادی را برای تمیز کردن و ضد عفونی ماشینتون بذارید.

نکته مثبتی که این دستگاه داره اینکه که علاوه بر ضد عفونی کردن، بوی بد داخل ماشین هم از بین میبره و سیستم تهویه هوای ماشین و هم تمیز می کنه.

مواد شیمیایی همراه با دستگاه

این مواد شیمیایی داخل دستگاه ریخته می شود و خودرو ضد عفونی می شود

ماندگاری استفاده از دستگاه ضد ویروس برای خودرو

شاید یکی از سوالاتی که در ذهن شما مطرح بشه این باشه که بعد از اینکه از این دستگاه استفاده شد، چقدر ماندگاری داره و هر چند وقت یکبار باید از این روش استفاده کنند. لازم میدونم در این مورد بگم که ماندگاری استفاده از این دستگاه بین 4 تا 6 ماه است. یعنی به مدت 4 تا 6 ماه دیگه نیاز نیست از هیچ ماده ضد عفونی کننده دیگه ای استفاده کنید. و خیالتون راحته که ماشینتون از شر هر چی ویروس بخصوص ویروس کرونا تمیز

 

شده.

ماندگاری دستگاه ضد ویروس خودرو

ماندگاری ضد عفونی کردن با این دستگاه از 4 تا 6 ماه است.

سخن پایانی

توصیه می شود از مواد ضد عفونی کننده مثل الکل و مواد شوینده در داخل ماشین استفاده نشه، به دلیل اینکه بعضی از سطوح خودرو نسبت به این مواد حساس هستند و ممکن است به راحتی تخریب بشن و یا اینکه روی آن ها ترک و شکنندگی ایجاد بشه.

هرگز الکل را داخل ماشین نذارید. به دلیل اینکه این ماده قابل اشتعال است و اگر در مجاورت نور خورشید قرار بگیرد قابل اشتعال است.

در آخر پیشنهاد میکنم برای ضد عفونی کردن خودرو از دستگاه مدرن و به روز ویژه، مخصوص از بین بردن ویروس کرونا استفاده کنید. شما عزیزان می توانید از این امکانات مجموعه استار سرویس در کمترین زمان ممکن و حتی در منزل یا محل کار خود بهره مند شوید و ماشین خودتونو برای مدتها ضد عفونی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی